9 Kas 2010

Fikrimuhim.com

30 Tem 2010

Çünkü, siz bir çalışansınız....

yüz şeyi doğru yapsanız da.. sadece yapamadığınız bir şey ile hatırlanırsınız....
Doğanın kanunu böyle...
Siz asla mükemmel değilsiniz. bu gidişle de olamayacaksınız üzgünüm...
Evet biliyorum,
hatırladınız yapmanız gerekenlerin çoğunu, üstelik de ziyadesiyle çaba ve özen gösterdiniz.
Onaylanmak ya da poh pohlanmak için de değil üstelik...
Kendi işiniz gibi sahiplendiğiniz için yaptınız... Biliyorum...
Ama bu sonucu değiştirmez, üzgünüm...
Neden mi?

Bu yüzden sizin moralinizi bozmaya hakkım var... Sorun değil...
Sonuç zarar doğurmamış bile olabilir mesela...Olsun ortada yapılmasını beklediğim bir şey yapılmamış... Benim gibi düşünmemişsiniz... Bu yeter....
Hadi fazla ara verdiniz... çalışın...

12 Tem 2010

ALIŞMAK ZORUNDAYIM....

alışıyorum... alışmak ne garip bir kelime...
TDK der ki:
1. Bir işi tekrarlayarak kolaylıkla yapabilmek: “Muhtaç değiliz ama ben çalışmaya alıştım.”--
2. Yadırgamaz duruma gelmek: “Dar ve alıştığımız çerçeve içinden çıkmak bizi şaşırtacağı için onu istemeyiz.” --

3. Uyar duruma gelmek, intibak etmek: “Bu mesleğe alışmış gibi görünüyor.” alışmak__Öğrenmek demek

---
TDK der ki: alışmak __ Karşılıklı alıp vermek, hep birden almak demek...alışmak ---alevlenip tutuşmak da demek.... ama işte TDK da söylüyor ALIŞMAK ÖĞRENMEK DEMEK...alışıyorum... tutuşuyor muyum, intibak mı ediyorum bilmiyorum ama ÖĞRENİYORUM....

15 Haz 2010

iyi de ne zaman?

zamanı tartmak çok zor...
nasıl geçtiğini fark edemediğin zamanı, neyle doldurduğunu asla bilemezsin... boşa geçmiş gelir sana... en güzel zamanların hep en yoğundur... zamanın sana kaldığı anlarda ise yorgunsundur.. dinlenmek istersin sadece... evet o da önemli bir ihtiyaç... dinlenmezsen üretemezsin de... ama itiraf etmende fayda var...tembellik senin yaptığın... dinlenmek değil...
tembellik yapmak yorar insanı... yorma kendini...